AT&T Календарь Акционеров | |
Прошедшие события Добавить событие |
Совет директоров AT&T объявил ежеквартальные дивиденды в размере $0,52 на одну обыкновенную акцию. Последний день покупки бумаг для получения дивидендов – 8 января 2020. Годовая дивидендная доходность может составить 5,45%.
about.att.com/story/2019/dividend.html
AT&T Inc.
(NYSE: T)
$37.19 -1.39 (-3.60%)
JAN 29, 2020 4:01 PM ET
www.nasdaq.com/market-activity/stocks/t
AT&T INC.
At October 31, 2019, there were 7,305 million common shares outstanding.
https://www.sec.gov/ix?doc=/Archives/edgar/data/732717/000073271719000056/t-20190930.htm
Капитализация на 29.01.2020г: $271,673 млрд
Общий долг на 31.12.2017г: $302,090 млрд
Общий долг на 31.12.2018г: $337,980 млрд
Общий долг на 31.12.2019г: $350,017 млрд
Выручка 2017г: $160,546 млрд
Выручка 9 мес 2018г: $122,763 млрд
Выручка 2018г: $170,756 млрд
Выручка 9 мес 2019г: $134,372 млрд
Выручка 2019г: $181,193 млрд
Прибыль 9 мес 2017г: $10,711 млрд
Прибыль 2017г: $15,532 млрд (+$14,315 млрд — бонус TCJA)
Прибыль 2017г: $29,847 млрд
Прибыль 9 мес 2018г: $14,823 млрд
А кто подскажет дивиденды за 3 квартал кому нибудь пришли или ещё рано?
А кто подскажет дивиденды за 3 квартал кому нибудь пришли или ещё рано?
Когда продавать?
Александр, нихахда
AT&T Inc. (NYSE: T) is a world leader in communications, media and entertainment, and technology. With our acquisition of Time Warner, we are building a truly modern media company that will create the best entertainment and communications experiences in the world.
AT&T has recorded 34 consecutive years of quarterly dividend growth. We’re a Fortune 10 company.
The recently completed acquisition of Time Warner brings together the three key elements in media and entertainment that are required to transform how video is distributed, paid for, consumed and created:
The merger also enables AT&T to create a new option for advertisers to find and reach relevant audiences at scale in trusted, premium content environments. We have an opportunity to do for video advertising what others have done with digital advertising but with greater transparency, brand-safety and accountability.
The AT&T-Time Warner combination is powerful, creating a virtuous cycle…great content to drive engagement…broad, direct-to-consumer distribution…high speed networks to reach more consumers…all fueled by relevant advertising and insightful analytics to improve the overall consumer experience.
The merger will allow us to reinvent the way the media and entertainment industry works for consumers, content creators, distributors and advertisers.